.:abg nuffnang duk sini:.

Monday, September 30, 2013

Encik Mimpi - Rindukanlah

assalamualaikum

readers yang sangat setia membaca walaupun aku sangat jarang mengupdate blog. terima kasih sangat-sangat aku nak ucapkan kat korang sebab sudi baca blog aku yang terabai ni. korang doakan lah biar aku jadi rajin nak update blog ni kerap-kerap sikit. hihi.

sebenarnya sekarang aku dah pon memulakan semester baru aku di UUM. dan ada lagi baki 2 semester aku kat sini.

hari ni aku tak mampu nak bercerita panjang lebar sebab kejap lagi aku ada kelas. pukul 4 sampai 6 petang bak hang!! seronok la aku tido jap lagi. haha.

sebelum tu, korang tau tak encik mimpi? kalau tak tau sila lah google. aku antara peminat encik mimpi sebenarnya walaupun aku tak kenal sape la dia ni. nanti aku cerita macam mana aku boleh suka lagu-lagu dia.

and, nah! satu lagu terbaru dari encik mimpi untuk korang. dah. aku nak siap pegi kelas.

0 komen:

Post a Comment

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.