.:abg nuffnang duk sini:.

Monday, March 5, 2012

lagu cinta (mengarut je tau)

hidup mcm lagu. ada banyak lagu dalam dunia ni. macam2 bahasa. macam2 jenis. apa jenis dia pon aku xtau. yang aku tau sikit2. balada. jazz. rock. pop. (erk! betol ke ni?) bantai je bole? agak2 si pencinta muzik sekalian marah x? grr.. totot. T_T


hmm. muzik. lagu. lirik. indah semua tu pada aku. orang kata muzik tu lalai. yup. kalau korg dgr muzik sampai terkinja2. lupa dunia akhirat tu xpatot la kan. opkos. indah muzik pada aku pada lirik. aku sgt suka kalau org tu pandai tulis lirik. puisi. sajak. etc. aku? baca pastu mengarut reti la. xreti la mak nokk. :3


lirik-lirik tu lagi indah bila di indahkan lagi dgn muzik. aku suka bunyi gitar. bunyi akustik. cewahh. taip ikut tangan je kan aku. apa yg aku taip pon xtau la. mengarut je.

auww! hensemnya abg. kekeke. teddy syg jgn marah k <3


p/s : tunggu teddy bt lagu utk mugmerah. :3

0 komen:

Post a Comment

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.