.:abg nuffnang duk sini:.

Friday, March 9, 2012

hotlink bagus baru

selamat hari jumaat semua. :) hari ni mugmerah cuti. jgn jeles ok. sbb walaupon cuti mugmerah ttp ada assignment. huhuhu. tp mcm biasa lah kan. bila buat assignment dgn laptop. bukak assignment 5 minit. lagi 55 minit benda lain yang dibuka. kejap facebook. blog. kikiki.

tadi mugmerah jalan2. jumpa satu plan baru yang ditawarkan oleh maxis atau hotlink. iklan tentang pelan prabayar baru hotlink bagus.




hotlink bagus yang baru ni menawarkan kadar panggilan dan sms yang rendah. berbanding no maxis dan hotlink yg biasa. (jgn la korg compare dgn youth club plak kan. xadil la.)




kalau nak tukar korang xperlu beli sim baru. tekan je no kat bwah ni.



Melalui pakej yang ditawarkan oleh Hotlink Bagus ini juga, ia membolehkan para pengguna menikmati panggilan pada harga serendah 12 sen seminit, 1 sen SMS, penggunaan data pada kadar hanya RM2 untuk 100MB sehari, dan penjimatan untuk panggilan ke luar negara.


ok korang baca lah yek.. klik sini utk more info.. =)





7 comments:

  1. ehem2,,, cuti,,,??
    bukan de seminar ke akak,,~

    ReplyDelete
  2. ehem2... bukan de seminar ke td,,~
    cuti,,,??
    =D

    ReplyDelete
  3. durian cempedak ciku : erk! i lupa la..

    ReplyDelete
  4. detective fiqa : xnak try ke guna hotlink baru?

    ReplyDelete
  5. faiz fakhirin : linklink hot.. then merahmerah mug? heheh :3

    ReplyDelete

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.