.:abg nuffnang duk sini:.

Monday, January 3, 2011

bila aku sedih


hari ni tetiba lak aku nak rasa tacing.. ngengada tol.. tp xsalah kan? aku pon xtau nape.. tp aku betul2 rasa sangat sedih.. mcm nak menangis pon ada.. dengan sape?? tah la yg pasti bukan family aku.. bukan juga bf apatah lg gf aku sbb aku mmg sah2 xpenah ada bf dan gf pon.. so dng sape? ada la ng budak tu sorg.. asalnya tadi aku on9 facebook..

hari ni je dah 3 4 kali aku on9 kat fb..


aku on9 tgok friend req.. approve kalau ada.. tgok noti.. reply komen.. post status baru.. tgok msg yg ada.. tp ada 5 je yg baru tadi.. 1 dari mak su aku, 1 dari besfren aku, lily.. lg 3 dari 1click uum.. xde pon msg yg dinanti.. actually aku xmengharap pon sbb mmg aku xde pape ng dia.. dan mmg xkan ada papepon.. tp aku pon xtau sal apa aku nak tacing sgt.. hormon xstabil?? pekes..!!


hormon ke yg salah??

hurm.. aku pon xtau kenapa.. tp siyes aku sgt tacing smpai xnak lama2 kt fb.. salahker?? bukan aku merajuk.. x.. x.. x.. jawapan merajuk tidak tepat sama sekali.. cuma.. tah la.. susah lak aku nak describe my own feeling..

saya xmerajok k..!!

papepon aku yakin yg jiwa kacau ni xkan lama2.. nanti2 ok la dia..

p/s : maaf yer kamu~ sy bukan sengaja.. kita kwan blik mcm biasa k..

sumber gambar : google

8 comments:

  1. sabo jela.
    nnt ok lah hati tu,

    btw...jumpe awk lam list blogger baru,

    hit me back yeah!
    folo u..

    erm..pakai shawl?
    jum join!



    http://owlkieranaa.blogspot.com/2010/12/kami-dan-shawl-contest.html

    ReplyDelete
  2. @♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥

    thanx.. hati dah ok sket.. heheh.. shawl.. yup.. mcm best ni.. thanx invite.. :D

    ReplyDelete
  3. @DoRaEmoN LuRvE

    basala doreamon.. dunia remaja mmg biasa bnda mcm ni.. tp mug merah dah ok.. don't worry k.. :D

    ReplyDelete

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.