.:abg nuffnang duk sini:.

Sunday, January 2, 2011

award pertama mugmerah..!!


tadi bila aku on9.. seperti biasa aku check pesanan yang ada kat aku punya shoutbox.. aku pon tgok 1 msg dari miss fyka... miss fyka suh aku pegi blog dia dan amik award ni.. (first award ni tau.. heheh) aku pon dengan gembiranya amik award ni dan tampal lam blog.. kecon an.. padahal org lain punya award dah bertimbun2 aku nyer ada 1 pon dah kecoh.. hihihi.. (sukahatiakula..koapakesah..!!)

kepada miss fyka thanx a lot sbb bg award ni kat mugmerah.. :D

p/s : entry pertama 2011 ni.. haha

2 comments:

  1. thanx sudi ambik award yg tak seberapa tue. ehehe~
    btw, nme sy miss fyqa yer, bkn eyka.

    =))

    ReplyDelete
  2. welcome.. D thanx to u too.. XD

    alamak.. sorry3.. mugmerah da edit dah.. sorry.. :(

    ReplyDelete

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.