.:abg nuffnang duk sini:.

Friday, January 7, 2011

aku join blog larian..



blog larian? apa tu? blog berlarikah?? sebelum ni siyes aku xtau apa tu blog larian.. pastu tadi aku berblogwalking aku terjumpa post pasal join bloglarian ni.. so, pe lagi.. klik3.. jumpa la..

saje je aku malas nak taip.. hehe


apa yang perlu peserta lakukan ialah :


1) Letak banner kat atas dan link kan ke http://bloglarian.blogspot.com/

aku dah letak dan gambar tu dah di linkkan ke url tersebut..

2) Lengkapkan Slogan "Saya suka berblogwalking kerana...." (tidak lebih 30 patah perkataan)

jawapan aku... saya suka berblogwalking kerana saya dapat menambah kawan2 dalam kalangan blogger dan saya juga dapat menambah ilmu dengan membaca entry2 yang di post oleh blogger2 lain..

3) Follow Bloglarian

dah follow.. no 1201.. hehe.. cantik no..

4) Tag 3 orang atau lebih rakan


5) sila beritahu rakan yang anda Tag melalui comment

dan ini sebagai bukti.. pakai shoutbox bole kan??

cimoty

arifah

amni

dengan susah payahnya.. hehe

6) Tinggalkan link post anda di comment entry ini bersama NAMA BLOG ANDA


7) peserta akan di listkan ke dalam BlogLarian mengikut turutan..


8) tiada tarikh tutup buat masa ini


PENYERTAAN YG ANDA HANTAR AKAN MENGAMBIL MASA 3-5 HARI UNTUK DI SENARAIKAN KE DALAM ENTRY BLOGLARIAN..INI KERANA TERLALU BANYAK PENYERTAAN YG DITERIMA.SILA TINGGALKAN KOMEN JIKA BLOG ANDA TIDAK TERSENARAI SELEPAS 5 HARI..HARAP MAKLUM

p/s : aku harap cepat la masuk list.. sekian.. kepada yang di tag.. sorry.. B)

2 comments:

  1. nenek!
    nnti org buat yo.skang xsmpt lg.heee.btw thnx tag!

    ReplyDelete
  2. u call me nenek?? how dare u.. hahaah
    ok2.. ni kalo rajin je.. heheeh

    ReplyDelete

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.