.:abg nuffnang duk sini:.

Wednesday, January 12, 2011

my top secret


sape nak tahu rahsia aku? cepat angkat tangan? nak tahu? okla3.. aku bg tau.. sebenarnya aku ni gf daniel radcliffe.. alaa hero harry potter tu.. hahaha.. sape tidak percaya?? bgus anda tidak tertipu dgn kata2 retorik aku.. hahaha

habis tu apa yang top secret tu?? (bajet semua pembaca dah xsabar nak tau).. hahaha.. mna bole bgtau.. namanya pon dah secret.. hahaha.. papepon rahsia tetap rahsia..

jgn bgtau sesape tau.. hahaha

dah tu kenapa aku buat entry ni? sebab mmg aku cerita ni aku xboleh cerita (betul ke grammar ayat ni?).. susah dan rumit kan?? tp apa aku bole buat.. aku xboleh cakap.. xbole tulis.. xbole taip.. sape2 pon xleh tau.. hanya aku dan Tuhan saja.. kecuali kalau ada yang terambik tau.. ngee~

yang pasti ianya akan menjadia sangat rumit dan berselirat kalo terbongkar.. hahaha..


rumit dan berselirat

semua dah mula curious.. sape bleh buat aku cerita kt dia aku blanja air sirap limau kt kafe muamalat UUM.. ada sape2?? aku dengan berani mati bg offer ni sbb aku sure xkan ada yang mampu dpt sirap free yang aku belanja tu.. hahaha.. sangat kejam

ok.. (mood sedih lak).. aku sebenarnya dah lupa peristiwa yang memalukan tu.. tp tadi terchat ng si beliau yang terlibat tu.. pastu kisah lama tu terungkit kembali.. malu siot.. adooii.. rasa nak je melarikan diri dari dunia facebook tu..


nsib baik jarang jumpa ng beliau secara terang2an dan dia xcam la sgt rupa aku yang cute ini.. so doesn't matter.. tapi otak aku ni masih terpikir2 lg peristiwa tu.. dan bole lak dia sebut dengan meriahnya umpama sambutan pesta ponggal.. adoii..

tp xpe.. yang penting xlama lg beliau dah nak grad dah.. harap2 mkin cpat dia keluar dari UUM.. hahaha.. jahat giler.. btw.. aku patut lupakan bnda ni dan dah nak hantar lam recycle bin dah pon.. esok lupa la aku.. kott..

then, what??

don't worry be happy.. let the bygone be bygone.. bye3 memories..

p/s:oppss ini bukan kisah cinta ok.. hahaha


0 komen:

Post a Comment

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.