.:abg nuffnang duk sini:.

Tuesday, May 1, 2012

sape daddy qhaliff?

Assalamualaikum

korang semua kenal x qhaliff? alaa baby kecik yg lahir2 je dah glamer sbb daddy dia ben ashaari. bertuah la hang kan qhaliff. haha. xpa hang tunggu t hang besaq meh cikgu mugmerah ajaq hang akaun sampai jeluaq. *satgi daddy dia sekeh aku bru tau. HAHA

gambar ni kidnap dari blog daddy qhaliff (mintak pinjam ea abg ben)

ok apa kaitan qhaliff ni dgn aku? hehe. xde pape saje je nak bg hampa semua jeles sbb abg ben follow blog aku. hahaha. td dia chat dgn aku. mintak tolong vote utk blog emiliayusof. korang semua meh la tolong vote jgak. vote kat sini ok. :)

ok fine! follower aku baru 397. sobs

p/s : dah cukup pendek ke entry aku ni? hehe. sorry xsempat BW. bizi

3 comments:

  1. fuyoo siap buat entri qhaliff lagi..sis pun asek dok usha baby ben jr tu hekhek

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorry tau. t dah xbizi mugmerah komen2 balas. :)

      p/s : jeles leteww.. KAH3

      Delete
  2. Fuiyoo, untunglaaah sis, hahaha!
    Apapun, jia you2! InsyaAllah akn usaha vote kan bro tu. Mcm2 vote dia ada..

    ReplyDelete

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.