.:abg nuffnang duk sini:.

Monday, May 14, 2012

reka bentuk kasut yang pelik

Assalamualaikum.

dalam 2 3 atau 4 minggu ni aku akan kurang mengadap blog. blogwalking dll. aku minta maaf sgt2. aku cuma sempat bukak blog dan update bahan dari draf aku je. sebab sekarang ni aku sangat busy dengan segala assignment yang nak kena submit, presentation yang last minute, coming final exam plus kuiz itu ini lg. dan banyak sangat lagi. jadi sorry3 sangat2. kepada mereka yang selalu walking kat blog dgn aku. dont miss me .ok. hehe! peghasan!

ok, enjoy picture yang sempat aku google. xleh nak mengadap lama2 nak pikir entry panjang2. :(

~ikan betul ke ikan tipu2 aku xtau ok. jgn tanya aku. HAHA~ sumber : dari sini

~mungkin ikan tu ikan kesayangan. nak tinggal syg. HAHA~ sumber : dari sini

~ni betul ke ada? kasut versi dvd player. xkemek ke ea kalau org yg sehat2 pakai?~ sumber : funalso.com

~sekali tgok mcm kasut mcD. 2x tgok mcm sarung boxing. korg tgok mcm apa?~ sumber : sini

~kalau xsilap aku tu gabus yg tutup botol kan?~ jimat ke apa ni. hihi sumber : sini

~tujuan utama pakai kasut dah bercanggah. utk tinggi bukan jaga kaki~ tgok dari sini.

~walaaupun pelik. tapi sangat cantik. nak boleh?~ dari sini

~seram weh. org bagi free aku xnak~ dari sini

MarloestenBhomer_new
~this is amazing~ dari sini 

1Le-Creative-Sweatshop1
~yang terakhir : apa pendapat korang?~ sumber dari sini

mugmerah : ada yang pelik tu cantik. tapi ada yg pelik tu seram. hahaha ~fikir dulu sebelum beli~




2 comments:

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.