.:abg nuffnang duk sini:.

Wednesday, May 16, 2012

bentuk lilin yang macam2

Assalamualaikum.

sempena hari guru. aku nak share beberapa gambar lilin yang kreatif. sebagai penghargaan aku kepada para guru. 'guru ibarat lilin yang membakar diri'. jom tgok gambar2 lilin yang sangat kreatif. kalau dapat mesti syg nak nyalakan api. hehe

bila lilin dinyalakan akan muncul patung. seolah2 mereka terkambus dalam ais. comel.

ini bukan botol susu baby. jangan silap beli tau.

sekali tgok xubah mcm coffee. tgok lilin ni terasa nak minum coffee. yummy

ilham dari bentuk tulang belakang. unik dan kreatif

menurut sumber gambar ni. bentuk dan saiz lilin ni sebijik mcm telur ayam. dan bila kita nyalakan kat tengah telur tu mcm telur kuning. kreatif sangat. comel. tapi takut pecah. hehe

bentuk bunga. cantik pastu aku rasa mesti bau wangi mcm bunga ros. suka la lilin wangi ni.

ni mainan kanak-kanak tu. lego kan? pandai mereka. saiznya xpasti pulak. tp mcm besar.

boleh x korang bayangkan bau yang keluar dari lilin ni? mesti best kan? bau limau. ermm

hoho. bakar duit. sanggup ke?

cantik sangat. tp harap2 xbau jagung la. sbb mugmerah kurang suka bau jagung. makan jagung suka.

membuatkan perut aku nak makan. walaupun sekadar gambar lilin.

akhir kata. selamat hari guru kepada semua yang bergelar guru. jasa kalian tidak terhingga. mengajar aku sehingga aku menjadi manusia. =)


kalau suka bagitau la kawan2. hehe

5 comments:

  1. Uniknye la lilin2 ni..kalau ada dpn mata,rasa cam tak sanggup je nak nyalakan sbb cantik..nnti klu dah nyala,mesti cair..udah bentuk dia lari.. :)

    ReplyDelete
  2. uwaahh nk yg botol susu tu tp nk kaler pink lah eh boleh eh :P

    ReplyDelete
  3. Uniknya. hee. Tak pernah lagi tengok lilin unik macam ni ^_^

    ReplyDelete
  4. uniknye ! kite suke lilin yang telur tu . hehe :D

    ReplyDelete

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.