.:abg nuffnang duk sini:.

Sunday, May 20, 2012

menarik : weeding dress

hari ni mark zuckerberg kawin. aku blom lg. hehe. nanti kalau dah aku jemput semua k. jgn risau. keh3. jom tgok wedding dress cantik2. kalau nak jgn tempah  dgn aku. aku tunjuk je. bukan jual. =)

suka yg ni. hitam putih. 

sungguh sangat simple dan cantik.

waa. yang ni lagi cantik. sweet je.

yang ni cantik. 

merah putih. simple xberat sgt.

merah. cantik jgak.

comel. rasa nak pakai je. kawin? lambat lagi kot. :p
sumber : beweddingplanner.com1weddingday.comweddingdresshavenbrides-lovewedding dress centre

suka ea? like la..

3 comments:

  1. suka yang nombor tiga tuh . simple but nice (;

    ReplyDelete
  2. Semua cantik2 wedding dress ni. Yang ke-3 dan ke-5 tu paling cantik bagi saya :D hehe

    ReplyDelete

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.