.:abg nuffnang duk sini:.

Tuesday, January 11, 2011

award kedua.. hihihi


nampaknya aku bertuah lagi.. wlaupon aku masih agak panas dengan result aku yang bagai disekat2 tu.. tp xpe.. aku akan setelkan nnti.. haha..

aku dpt award? yup.. award bertuah 123 dari cik hidayah.. 123 i love u?? bukan3.. yang ni award kerana aku sangat bertuah kerana menekan button follow kt blog cik hidayah dan menyebabkan aku menjadi follower cik hidayah yang ke 123.. no bertuah tu.. sape nak beli?? hahaha

ok.. jom tgok betapa bertuahnya aku..



siapa sangka menjadi follower pon dapat award.. sesape nak cepat la jadi follower aku lak.. aku nak bg awar kt follower yg ke __ nanti.. ke berapa?? mna bleh gtau.. biar ia mnjadi rahsia.. tunggu je hari dan waktunya.. hahaha..

ok.. now jom tgok award yang aku dapat..


susah payah je cik hidayah buat award ni.. dan aku dah tampal kat side bar aku.. tanda aku menghargai anugerah yang dia beri ni.. dan aku akan sentiasa melawat blog dia.. hihihi.. mesti la.. nama pon follower.. follow utk berkongsi cerita..

ok.. jom kita terjah ramai2 ke blog cik hidayah..


5 comments:

  1. Nak satu...hihihi yag kat blakang title yang x tahan 2 hahaha

    ReplyDelete
  2. eh3.. dengki pulak beliau ni.. hahaha

    kalau nak mntak la ng cik hidayah tu.. :p

    ReplyDelete
  3. wahhh..ada entri untuk saya..hehehe.. :)

    ReplyDelete
  4. anda pon ada entry tuk sy.. btw than 4 da tag.. nnti mugmerah cari gmbar menarik.. :D

    ReplyDelete

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.