.:abg nuffnang duk sini:.

Saturday, March 9, 2013

hidup aku : semester enam!!

rasa macam melampau plak, buat entry bersifat peribadi kat blog ni. hihi. tapi still setakat story la. without any picture of myself. simpan untuk bakal suami. hehehe.

semester enam dah hampir sebulan. atau secara tepatnya 3 minggu hampir berlalu. nothing special. cuma bila dah tua ni rasa makin sedih la. dah tinggal lagi baki 2 semester. kawan-kawan yang 3 tahun semua dah nak habis. termasuk la my mr. teddy.

semester baru aku ada beberapa perubahan baru. antaranya.

perubahan yang kurang memberangsangkan. dari smartphone ke nokia torchlight. tp at least aku leh taip msg laju2 tanpa memandang keypad. hahaha. bangga sat neh! 0.0

terbeli mouse untuk kali pertama dalam sejarah hidup aku. dah la warnanya pink tulis barbie. stress sebab main game guna touchpad sangatlah susah. selama ni asyik dpat mouse free je. 

fokus kepada belajar mengait. tengah mencuba menyiapkan sapu tangan untuk mr. teddy. rasa mcm nak bt gift. dia kan da last semester. :(  sedihnya. 

cuba mengamalkan gaya hidup yang sihat. selain mula bermain tenis dan jogging secara konsisten yang tipu-tipu. aku juga cuba minum pati delima ni. kesian kat badan aku. nak guna lama lagi. tapi dah banyak yang sakit-sakit. 

p/s : nothing special.

0 komen:

Post a Comment

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.