.:abg nuffnang duk sini:.

Sunday, November 20, 2011

saya sayang blog saya..

walaupun blog aku neh dah berhabuk2. jarang aku jenguk apatah lagi update. tapi aku tetap sayang dia. sayang blog ni sangat-sangat. muahh99.



nak pelok blog ni kuat-kuat


blog tempat luahkan perasaan dan perasan.


blog tempat menghilangkan duka.


blog tempat bergembira.


blog tempat belajar.


waaa.. xtahu apa nak buat if one day tiba-tiba blog ni hilang. xpon xboleh dah nak buka. tidakkk. 





walaupun blog aku xfemes.


walaupun blog aku xcantik.


tapi aku xkesah.


yang penting aku ada blog untuk aku bercerita.


sebab blog aku adalah makhluk yang paling setia mendengar.



even en.teddy pon kalah. so Teddy. awak jangan dok jeles sangatlah kalau saya nak berblog. :p


mood: tengah layan lagu asfan-terhenti disini.


0 komen:

Post a Comment

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.