.:abg nuffnang duk sini:.

Tuesday, November 30, 2010

kesedihan dan kelukaan serta kekeliruan..


sekarang ni aku dalam kesedihan dan kekeliruan..
aku pon xfaham apa yang berlaku..
dan sangat sukar untuk aku sendiri jelaskan..
dalam tempoh ni aku dapat rasa ramai yang kena marah dgn aku tnpa aku sedar..
aku buka sengaja..
kalau aku emo bukan sebab aku nak emo..
x ada org yang nak emo dengan kehendak dia sndiri..
so, aku harap xde sesape yg marah kt aku..
touching2 ng aku..
aku betul2 xde mood dan aku mita maaf jika aku ada terkasar bahasa atau termarah kt sesape..
aku juga minta maaf jika aku tanpa sedar melukakan sesape..


masalah yang aku alami..
aku harap ia akan setel sepenuhnya bila aku buka mata pagi esok..
hmm..
dan aku akan lebih berhati2 lg..
insya-Allah aku akan kenal pasti mana syaitan mana malaikat..
ok la..
semoga aku berjaya..

0 komen:

Post a Comment

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.