.:abg nuffnang duk sini:.

Saturday, November 27, 2010

pillow talk...


jika tgok pada masa aku post bnda ni ialah pkul 6 pagi..
wowww.. 6 pagi.. awal tu berkarya..
hahaha..
actually aku xtido malam tadi.. (erk, aku kompius nak guna mlm tadi ke mlm ni??)
pas aku balik dari bilik kawan aku (lily ler) kul 2 lebih tdi..
terus xtido sbb borak2 ng rumet aku..
pergghh..
dari 1 cerita ke 1 cerita...
last2 kitorg decide nak tunggu solat subuh jek.. hahaha
mmg ktorg betul2 pilow talk..
cerita tadika smpai la universiti..
xlepas cter minggu orentasi..
matrikulasi (memandangkan kami semua ex-student matrix)..
sekolah menengah..
hahaha..
tp bila di kenang2 kembali..
kisah2 lama tu..
best jgak..
skali pk.. xsangka aku dpt masuk universiti..
mcm xpercaya..
hahaha..
oke la..
aku pon da nak blah..
sbb hari da mkin siang..
huhu..

0 komen:

Post a Comment

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.