.:abg nuffnang duk sini:.

Friday, December 31, 2010

bloglist istimewa untuk blogger baru


tadi aku berblogwalking.. dan aku terjumpa 1 segmen baru untuk mengumpulkan blogger2 baru.. ( aku la tu :D )


banner segmen.. :D


sebagai blogger baru aku sangat berterima kasih kepada http://www.ahsfantasy24.com sebab sudi adakan segmen ni.. maklum lah sebagai blogger baru aku segan sebenarnya.. entry xbnyak.. follower sikit.. blogger lain pon xkenal sgt.. jadi aku rasa tertarik sgt nak join..

syarat2 penyertaan ialah..

  1. Blog anda mestilah mempunyai follower kurang daripada 300 orang;
  2. Buat satu entry yang bertajuk "Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru" dan linkkan ke entry ini;
  3. Tinggalkan Link entry yang telah siap anda di ruangan komen Ahsfantasy24.com;
  4. Tidak wajib untuk menjadi follower Ahsfantasy24.com, namun Ahsfantasy24.com berbesar hati jika ada yang sudi;
  5. Tag 3 orang rakan seperjuangan anda;
  6. Meminati dunia blogger dan tidak sombong.
aku mmg punya follower yg bawah 300. malah xsmpai 100 pon.. :(.. (ayat sedih.. hihi). semua syarat dah aku tunaikan.. dan aku dah pon follow blog beliau.. :D

aku tag kan..



0 komen:

Post a Comment

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.