.:abg nuffnang duk sini:.

Thursday, December 16, 2010

apa lagi yang xkena ni..??

hurm..
aku pon xtau apa yang xkena dgn aku ni..
kenapa susah sgt aku nak percaya kt org?
kenapa aku asyik pk yang lelaki tu penipu..??
bila aku fikir2kan..
aku xnak ada hubungan yang rapat dgn mana2 lelaki
kecuali ayah, abg, adik dan saudara mara aku..
mungkin sebab tu sampai sekarang aku masih begini..
xpernah ada teman lelaki yang rapat..
kalau ada yang berkawan dgn aku pon..
xlama..
bila aku rasa dah makin mesra..
aku akan cuba jauhkan diri..



tapi sampai bila..
walupon sekarang aku masih muda..
tapi ada aku terfikir..
adakah aku bakal jadi ANAK DARA TUA??
sungguh ia agak menakutkan..
tapi apa penyelesiannya utk msalah aku ni?
aku pelik tengok kawan2 aku boleh bercinta..
aku pelik..
macam mna mereka boleh saling menerima antara 1 dgn yg lain..
sedangkan aku xboleh..
pelikkan??

0 komen:

Post a Comment

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.