.:abg nuffnang duk sini:.

Thursday, December 23, 2010

contest blog superb..


tadi sambil golex2 tengok blog2 aku terjumpa la benda ni..

Pertandingan Blog Paling Superb !


ni bannernya.. cute kan.. heheh.. :)


ok Syarat-Syarat penyertaanya lak :

  1. Terbuka kepada Malaysian Blogger yang tinggal di Malaysia only . Kalau korang tinggal kat luar negara, payah nak post hadiah .
  2. Kena follow blog Aisyah dan Izzah dulu . Kalau tak nak follow pun takpe tapi make sure korang salu update ngan blog kitaorang okeyy ?
  3. Mesti ada blog . Kalau takda blog, takdalah contest dan hadiah . :)
  4. Buat satu entry bertajuk Pertandingan Blog Paling Superb ! Copy entry dan banner ini .
  5. Tinggalkan URL blog, emel & nama korang di blog aisyah sahaja . Click tab Contest. Kalau korang nampak Pertandingan Blog Paling Superb !, click and then tinggalkan URL blog, emel dan nama penuh di ruangan komen .
  6. Hadiah Misteri menanti anda !
  7. Had penyertaan : 200 blogger yang awal mendaftar saja boleh ikut .
  8. Hanya 3 blogger sahaja dipilih !
  9. Kalau ada apa2 perubahan akan diberitahu nanti .
  10. Tag kengkawan anda juga ! Tag lah seramai mana yang korang nak . Tak nak tag pun tak pe .
TARIKH TUTUP PENYERTAAN : 21 FEBRUARY 2011, 11.59 malam

wahaha.. aku pon berminat la.. wlaupon aku tau.. blog aku ni xsuperb pon.. (heheh.. rendah diri lak engkau mugmerah oii..)

ok.. kepada sesape yang berminat jom la join.. aku nak tag cik cimot, yna fizah, cik dianna dan arifah..

2 comments:

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.