.:abg nuffnang duk sini:.

Thursday, December 23, 2010

jom join aku cantikkan blog.. hik3


asal aku bukak blog aku jr aku rasa bosan ( ayat xleh blah padahal 24 jam tolak makan tido jep aku duk menggodek mda alah ni, haha)


cam ader yg kesah.. huhu

bukan pe.. aku rsa aku nyer background ni xcun la.. hisyh.. xmanawan.. serabai de la.. pnat da aku duk tukar2.. kang aku buat putih je can blog en ajie ni.. cun gak ek.. tp nnti beliau mesti kata aku tiru dier ek.. hmm xpe la..

satu lg msalah aku cmne nak bt post kaler2 cam cik cimot ni eh? haiysh poning dah aku duk edit2.. asal eh? apa la yg aku buat kt aku nyer setting ni? pelik tol aku..rsa2 xde la main aci tekan je.. aku baca la gk sblom tekan ( erk yeke?? heheh)

tgah2 syok taip entry tiba2 dpt warning.. virus trojan dikesan.. waaa aper aku da buat ni.. glabah kot kejap.. pastu bt xtau jek.. heheh.. sbb xtau gk nak wat pe.. (xpe2 aku serah kes ni kepada en. antivirus eh, biar dia berguna sket)

k la.. nak godek lg blog yg xcun cam aku ni.. :(

p/s : ader sape2 xyg tau camne nak buat post kaler2?? heheh..

0 komen:

Post a Comment

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.