.:abg nuffnang duk sini:.

Saturday, April 5, 2014

my diary

Assalamualaikum,

dah lama sangat aku tak jenguk laman ni. detik demi detik aku merindui zaman aku menaip, berkongsi kisah suka duka dan pengalaman hidup pada laman Mugmerah yang menjadi sebahagian dari rakaman diari hidup aku.

tadi pagi, aku cek emel, ada emel dari iHosterz untuk aku renew domain blog aku ni. actually aku sendiri tengah berkira-kira sama ada nak teruskan jadi penulis tidak berapa nak terkenal dalam alam maya ni atau berhenti dan teruskan hidup aku macam biasa tanpa perlu sebarang coretan peristiwa.

tapi tak best la kan? there will be no more place for me to look over my history. tak ada sape-sape yang akan catat sejarah hidup aku kalau bukan aku sendiri memandangkan aku ni bukanlah artis terkenal, puteri raja cantik apatah lagi orang kaya tersohor.

aku akan renew lagi domain aku. insyaAllah. tapi untuk update laman ni secara konsisten mungkin agak mustahil atau susah. seperti yang pernah aku ckaap. aku akan mula menulis kembali. but until now, my last entry is on December 2013. tahun lepas tu. sigh!

p/s : aku rasa sesiapa yang ada blog mesti faham perasaan aku. nak buang sayang, nak simpan macam tak guna. but since aku masih dapat pendapatan dari Nuffnang, so aku akan terus kekalkan dan cuba untuk kembali aktif.

thanks a lot Nuffnang sbb masih bagi aku iklan walaupun aku dah tak aktif. 


0 komen:

Post a Comment

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.