.:abg nuffnang duk sini:.

Sunday, July 13, 2014

Design baju raya menarik

Assalamualaikum readers, 

raya dah makin dekat, aku terfikir, apa la agaknya trend terbaru baju raya tahun ni. kalau tahun lepas tak silap aku ramai berminat dengan peplum, 

gambar ihsan dari google : kredit to fatin suhana

agak-agak korang la, apa pulak yang akan timbul tahun ni? aku sendiri pon tak fikir lagi pasal baju raya. mungkin sebab dah 'dewasa' kot, jadi benda macam baju raya ni bukan priority, yang penting keberkatan ramadhan dan syawal tu. eehehehee. 

kalau di google tentang design baju raya, baju raya 2014, baju raya terkini, macam-macam gaya dan stail keluar, sampai tak terikut dan tak tahu pon adanya rekaan macam ni. mungkin sebab aku ni bukan berjiwa designer dan fesyen kot? haha. antara gambar yang bagi aku menarik dan aku jumpa dari google adalah seperti berikut. 

kalau diminta pilih 1 dari 3, aku pilih yang pertama dari kiri. aku suka rekaan dan warna. simple but nice.

kalau yang ni pulak aku suka yang ke 3 dari kiri, terutamanya design bagi baju dia. cantik corak dan warna.

kalau yang ni aku pilih yang tengah, simple minded kah aku? 
what ever. tapi aku memang suka yang tengah tu. 

pokoknya, kalau nak beraya, pilih la baju raya yang sesuai dengan kita, maksud aku dari segi kemampuan, tak payah la baju raya sampai gaya macam nak bersanding, yang penting keberkatan. hihihi.

Selamat Berpuasa dan Selamat Hari Raya. :)

0 komen:

Post a Comment

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.