.:abg nuffnang duk sini:.

Saturday, October 1, 2011

kenapa?

aku tak tahu apa salah aku. mungkin aku mmg dah ditakdirkan dpt nasib mcm ni. dugaan yang sama setiap musim. pedih. pilu. tapi aku xmampu untuk meluahkan. aku perlu ditegur jika aku bersalah. bukan dihadapan orang berlakon seolah tiada apa. di belakang orang. saat berdua. semua jadi kaku. kenapa tidak seperti dulu? 




tuhan menguji lagi. benar. ujian datang tak kan pernah berhenti. tapi ditimpa masalah yang sama sejak dulu membuat aku keliru. perlukah aku memohon untuk menyendiri? atau terlalu baikkah aku yang hanya tahu bersabar? walaupon hati sangat sakit. jiwa rasa kosong. jasad rasa ditindas. 





tapi aku juga xboleh saje2 buat konklusi sendiri. tapi nak tanya? xde kekuatan la.. huhu.. mgkin 'kamu' ada masalah sendiri. mungkin 'kamu' xde mood. xpe la. cuma harap 'kamu' dapat berterus terang kalau aku ada buat salah dan silap. sahabat selamanya.


menarik :

100 PLUS infinity challenge





0 komen:

Post a Comment

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.