.:abg nuffnang duk sini:.

Saturday, October 1, 2011

SAYS.my

tadi awal2 pagi aku telah mem'blogwalking'kan diri aku ( bajet nak ckap aku bgon awal la tu. haha) dan aku terjumpa something yang menarik dan baru aku rasa pada aku. korang pernah dgar pasal SAYS.my? SAYS.my ni merupakan satu jaringan baru yang membuat duit secara online. lebih kurang nuffnang dan churp-churp la jgak ni.





kalau korang nak join ikut sini.. cepat2 jgn lepas kan peluang..





untuk jadi jaringan dalam SAYS.my ni sangatlah mudah. korang cuma perlu share dan share. kat mana nak share?
  • FACEBOOK : tempat paling popular dan semestinya hampir setiap orang ada facebook dan setiap orang ada ramai sgt2 kawan2 di facebook ni jadi jom join.
  • TWITTER : selain facebook twitter juga sgt berpengaruh. (padahal aku baru je join setelah berkali2 sign up tapi terlupa password. haha) nak follow twitter aku? sini.. hehe (pomot twitter baru siap..)
  • SKYPE : bagi sape2 yang ada skype bole share kt sini. senang je. skype aku? dah lama x on.. password dia apa ea? (aduyai pon!)
  • BLOG : ni tempat bagi senang untuk para blogger kesayangan sekalian. selain mengarut kt blog masing2 pesalahnya buat entry untuk menjana pendapatan. hehehe
so. jgn lepaskan peluang ini. (ayat bajet study marketing. dush! malu la nak pomot xreti) dah la. korang join je kt sini. xpayah bayar pon. dapat bayaran lg ada. kat sini..!







0 komen:

Post a Comment

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.