.:abg nuffnang duk sini:.

Friday, September 30, 2011

mengintai langit - coco

assalamualaikum dan selamat tengah hari ( da nak petang pon sbnrnya. huhu) hari ni aku nak share 1 lagu yang aku minat sejak zaman SPM dulu. dah dekat 3 thun agaknya lagu ni. xpasti pulak kan. lagu coco mengintai langit. lagu ni pada aku best. sangat best. tapi sayang xramai yang tahu. bila aku tanya member2 aku xramai yang tahu. so pada aku agak merugikan di situ. ok dah3. jom layan.



setiap hari ku tulis
yang ku telah jatuh cinta
tapi ku rasa bersalah
tidak ku nyatakan padamu


adakah engkau merasa
apa yang sedang kurasa
terpanah tancap asmara
harapnya kau dah terima

maafkan aku kerna menyintamu
maaf jika ku xpadan dgn mu
tapi kuberjanji kau juwita hati
akan ku jaga hingga akhir nanti

maafkan aku terus memujamu
maaf aku yang terlanjur merindu
di dlm hujan renyai aku mengintai langit
mengharap engkau akan setuju menyintai aku


menyanyi dan bisikkanlah sayang
bait kata dalam jiwa
xtahan rasanya menangung kasmara
agar dapat ku lelapkan mata
mengkhayalkanmu
bermimpikanmu
sepanjang malamku

lirik lagu ni simple je. tapi besh. terus menyampaikan isi hati. dan sangat sesuai untuk sape2 yang tengah meng'admire' seseorg. aku? xkot. hehe. 

i love my teddy.



4 comments:

  1. lagu ni best! kerana lagu ni saya follow kamu...singgah blog sy k...jgn lupe follow...

    http://sweetbellygurlz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. lagu ni best! kerana lagu ni saya follow kamu...singgah blog sy k...jgn lupe follow...

    http://sweetbellygurlz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. hello there mugmerah.blogspot.com admin discovered your website via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered website which offer to dramatically increase traffic to your site http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my site. Hope this helps :) They offer backlink url seo information backlink service high pr backlinks Take care. Jay

    ReplyDelete

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.