.:abg nuffnang duk sini:.

Monday, October 10, 2011

tidak ku pinta lahir ke dunia


Senyumku tak se ghairah,
Gerak gaya tidak se lincah,
Mataku tak se ayu,
Kicau burung pun tak se merdu.

Namun ku punya hati,
Juga gayaku perasaan,
Hidupku yang sebegini,
Kadar waktu diizin Tuhan.

Tidakku minta,
Lahir ke dunia,
Tidakku duga,
Cacat begini,
Bukanku pinta,
Kasih dan sayang,
Bukan ku rayu bantu simpati.

Maafkan wahai teman,
Ku menumpang di sudut dunia,
Mencari ketenangan,
Sampai masa ku pergi jua


Read more


best x lirik ni? pekes aku nak buat entry lirik sedih2 ni. mesti ada yang pikir mcm tu. lantak aku la. huhu. entah la. 2 3 hari ni aku ada problem sikit. nak berblog pon da susah. nak menaip tu yang susah. nak kena siapkan assignment lg. so terpaksa la bersabar. kenapa dgn aku? xde pape. cuma doakan aku selamat dunia akhirat dah. thanx semua. :)



0 komen:

Post a Comment

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.