.:abg nuffnang duk sini:.

Wednesday, January 9, 2013

ulang tahun perkahwinan ally iskandar dan farah lee

Assalamualaikum.

aku minat giler dengan kak farah ni. wife abg ally. orgnya cantik. educated tp low profile. aku suka blog dia. Kunfayakun sebab tu aku letak dalam list wajib baca dan kalau ada entry baru aku akan pastikan aku baca. yang pasti lambat la baru dapat 1 entry. sob3. #_# bukan sebab kak farah isteri abg ally jadi kena minat dia. tapi sebab walaupun dia wife kepada bintang besar, dia tetap tak sombong. low profile la sng. tak de mcm culture shock sebab jadi wife org popular.


hari ni kalau ikut takwim islam. dah genap 1 tahun perkahwinan kak farah dengan abg ally. kalau ikut kelendar masihi 20 januari ni. lagi seminggu lebih.

kepada kak farah dengan abg ally, semoga bahagia till Jannah. :) semoga doa kami para peminat agar rumahtangga kak farah dengan abg ally sentiasa bahagia. and dapat baby cepat-cepat ea. XD kih3. nasib dorg xkenal aku. lau x kompem kena ketuk kepala aku ni. hik3!


dorang berdua ni sentiasa sweet. macam gula dan teh. saling melengkapi. kalau teh tak letak gula tak sweet la kan? hehe. 

sumber gambar : kunfayakun dan farahlee fanpage

4 comments:

  1. saye pernah nampak ally dgn wife dia dekat klcc.. sweet je ally tunggu wife dia beratur nak byr barang shopping ;D

    ReplyDelete
  2. diorang mmg sweet sangat . harap berbahagia sampai bila-2 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup. harap2 begitu la. bahagia sampai syurga. :D

      Delete

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.