.:abg nuffnang duk sini:.

Wednesday, January 4, 2012

zaman dulu kala.

hahah. aku dah habis exam. satu paper je. ada lagi 4 paper. tapi 8hb ni. dan aku xde mood nak study. tadi aku selongkar laptop aku. aku jumpa la gambar2 lama masa aku join kelab teater dulu.

ni gambar masa aku join persembahan untuk festival filem tahun lepas.

cuba cari mana satu aku. haha

mesti susah korang nak cam kan?

ni dgn senior aku. antara pelakon teater yang hebat. abg daus. masa ni aku jadi Assistant Stage Manager untuk pementasan teater Khazanah. Projek terakhir aku terlibat dgn teater.

secara jujur aku rindu nak belajar lagi dalam seni pementasan atau seni pentas ni. walaupun aku xde bakat sgt nak berlakon tp at least sebagai krew atau produksi selama lebih kurang 1 semester aku dapat kutip banyak pengalaman. pengalaman yang kita xboleh beli dengan wang ringgit. 

kenapa aku berhenti? itu sebab yang aku xboleh bagitahu. mungkin konflik dengan diri aku. dan aku selesa dengan diri aku sekarang. fokus kepada belajar. 

kepada kawan2 aku di kelab teater. teruskan perjuangan korang semua untuk memartabatkan industri teater. aku rindu korang semua. 



0 komen:

Post a Comment

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.