.:abg nuffnang duk sini:.

Friday, January 6, 2012

kondom untuk kanak2

seperti biasa rutin aku petang2 bila xstudy aku selongkar website2. blog2 yang ada. (orang lain pegi jogging kt pusat sukan. aku duk jogging dpan laptop). aku jumpa benda yang buat aku terkejut dan rasa kecewa. tapi sungguh aku xtau nak buat apa kecuali berharap ini cuma mainan.

seperti tajuk entry aku ni. aku jumpa kondom untuk kanak-kanak.


Dari gambar di atas juga jelas kondom yang berukuran bersaiz jari telunjuk orang dewasa ini telah membuktikan bahawa itu kondom tersebut adalah untuk kanak-kanak sekitar umur 12 tahun. 

Sungguh tidak wajar bagi kanak-kanak pada peringkat tersebut telah mengenali dunia seks bebas.
(copy and paste dari sini)
Mungkinkah kanak-kanak di sekitar anda pernah melakukan hubungan dengan pasangannya? Percaya atau tidak apabila kondom bersaiz kecil untuk kanak-kanak berumur lebih kurang 12 tahun telah dihasilkan kini bertujuan untuk mengatasi permasalahan AIDS.
Zaman betul-betul dah teruk dan sudah hampir dengan kiamat. Kanak-kanak sekarang pun sudah pandai melakukan hubungan seks.
Di Switzerland kanak-kanak yang masih berumur 12 tahun telah ramai melakukan seks bebas, di Switzerland juga telah banyak dijangkiti virus penyakit AIDS di kalangan penduduknya. Oleh itu, Kerajaan Switzerland telah banyak melakukan usaha bagi mengurangkan penduduknya melakukan seks bebas.
Tetapi kerajaan Switzerland tidak mampu mengatasi perkara tersebut sehinggakan ramai kanak-kanak sudah pandai melakukan seks bebas. Akhirnya pemeritah Switzerland telah mengeluarkan arahan agar menghasilkan kondom bagi mengatasi permasalahan tersebut.
pada aku benda ni akan menggalakkan lagi budak2 ni untuk bt benda tu. mcm perbuatan mereka dpt sokongan plak. apa pendapat korang?

2 comments:

  1. tak patut betul buat kondom untuk budak. tapi kalau tak buat, nanti kena AIDS pulak.

    sepatutnya budak budak tak perlu didedahkan dengan hal berkaitan seks ni.... :(

    ReplyDelete
  2. dakara : saya setuju dgn awak.. tp masalahnya sekarang dorg boleh je blaja psal bnda ni.. internet ada semua..

    ReplyDelete

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.