.:abg nuffnang duk sini:.

Wednesday, December 28, 2011

ader aku kesah. ko yang kesah kan?

blog buruk. ketinggalan zaman. xmalu ke? haha. aku cakap kat diri aku ok. kadang2 aku rasa mcm rendah diri tau dgn blog aku ni. tapi aku nak delate dia aku kesian kat dia. sbb aku syg kt blog aku ni. aku syg dia mcm aku syg kat.. ermmm. nak compare ng apa ea? mcm aku syg kt fb aku? xjgak. aku syg blog aku lebih tau.

kenapa? sebab kat blog aku ni aku leh buat mcm2.

sebab dgn blog aku ni aku boleh dapat kawan. kawan untuk bercerita padahal aku sendiri xkenal sape kawan yang aku duk bercerita tu. dan aku bebas nak bercerita tanpa fikir sape akan baca atau sape2 akan bawak cerita pasal aku. menjaja nama baik aku kt kawan2 dia.

yess. menjaja nama orang lain kat kwan2 dia. mcm dia tu baik sangat. kutuk itu. kutuk ini pasal orang itu orang ini.

xkira la cerita tu betul ke x ke kan. yang penting selagi cerita tu pasal diri orang lain dan membuatkan orang lain pandang orang lain tu semacam. memang la layak orang yg kena tu nak marah. ko yang bawak mulut xpe la. xrasa. ko cuma akan rasa bila aku terasa geram dan pulau ko. ahh dah la. small matter je ni.

aku harap lain kali ko lebih hati2 nak bawak cerita sal orang. jgn hebat sangat la kalau nak mengumpat pon.
sila kelik kalau xjelas okeh!

eh ko yang baca blog aku tu terasa ke? kalau terasa sila la sedar. jgn duk sedapp sgt nak bercerita kat orang. pheww.. rasa nak lempang je. tp sabar je la. tiap yang buruk tu akan dibalas buruk. tunggu masa je. malass nak pk. cuma kalau bnda buruk yg org ngumpat ni. susah sgt aku nak ampunkan. dulu kita pernah bercerita kan.


korang pening baca entry aku ni? sape suh baca. haha



0 komen:

Post a Comment

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.