.:abg nuffnang duk sini:.

Friday, December 9, 2011

penat yang berbaloi..

hari ni hari jumaat dan ofkos la kedah cuti kan. so plan hari cuti bagi student mcm aku ni ofkos la tido sampai tengah hari kan. hahaha. kalau bakal mak mertua aku baca blog ni kompom kena reject. haha. tapi tu plan je la mak. hehe.

pagi hari jumaat minggu ni iaitu ofkos la hari ni kan. haha. kenapa aku rasa aku sengal weh? leh tolong jawab x? haha. pagi ni aku kena bangun awal. sebab ada family day persatuan pendidik UNIUTAMA. tau apa UNIUTAMA? Universiti Utara Malaysia. pheww.. skema la awak adik mugmerah oi. lantak a. blog aku.

kenapa pagi ni aku kena bangun awal? sebab kan dah cakap tadi. ada family day pendidik. best sgt3. asalnya malas nak pergi. tapi bila pk balik kan. bila lagi nak kumpul sesama Edu untuk bergembira bersama. so aku join la. 

aku malas nak cerita panjang. tengok la gambar. *padahal ayat kat atas dah panjang mcm esay darjah 6 dah. haha. ok. zazz. <3

 sepanduk. no money no talk. 

 aerodance. best. 


 Edu akaun cuma 23 org je. tp xpe yg penting geng aku menang besar. hahaha

 tarik tali opkos la kalah kan. tengok la betapa slimnya geng kami.

 apa ni? oo. keliling padang sebelum setat program.

 posing je lebih kan. dah la tengah panas. habis hitam aku.

 kakak senior sem 5. duk bilik bawah aku je rupanya. heheh. xmesra penduduk.

 senamrobik. brrrr. xreti nak ikut.

kak mam sebagai instructor. best. gempak la.

ni ketua Edu akaun sem 3. ko kena belanja aku makan sbb aku dah femeskan ko.! haha

btw. program ni mmg gempak la. best sangat . walaupon sampai sekarang muka aku pedih lg sebab terbakar. kepala pon sakit sebab jemur panas. tp xkesah yang penting gumbira dan happy. erk! bukan sama ke tu? 

walaweh. cayalah. haha



0 komen:

Post a Comment

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.