.:abg nuffnang duk sini:.

Tuesday, December 20, 2011

kadang2 aku ni gila

aku gila.haha. berangan nak study kat oversea. nak sambung master dgn phd. actually aku da gtau kat mak aku. dah dpt approve dah. tp dia approve part sambung master ng phd je. part oversea tu..? ayoyo. aku nak merasa bermastautin kt luar. nak ke europe maybe.

mcm kamal effendi. dulu dia ni senior aku masa sekolah menengah. pengawas baju purple.ingat lagi. penyajak kat sekolah. skema je kan dulu. haha. jangan marah. sekarang dia da kat oversea. waaa.jeles weh tgok dia duk berseronok-ronok kat sana.


tadi terborak dgn dia kt fb. dapat la secawan nasihat lagi. thanks bro. haha. 



xsangka dulu kat sekolah selisih kat koridor je. tegur2 pon sambil lewa. sekarang bila ingat balik zaman muda2 dulu. rindu plak kat sekolah lama. kawan-kawan sekolah. kenangan jadi stalker. hahaha. 

xpe2. aku akan pastikan aku dapat pegi jgak one day. pastu teringat lagi lecturer aku cerita dia study kat oversea. kat USA biasanya. xnak la sampai menetap kat sana. cuma nak pegi duk sana. blaja kat sana. sambil kutip pengalaman. pengalaman untuk diri snediri dan juga untuk berbakti kepada negara.

tadi aku baca buku aku pinjam dari kawan aku. aku tertarik la kat satu ayat dia ni. dalam hidup ada dua pilihan. hidup sekadar bernafas ataupun hidup bagi mengukir sejarah. 

fikir2 kan.

sekian

1 comment:

  1. Kau tak gilaa , kau cuma nak cari ilmu. Belajar sampai ke liang lahad weii .

    ReplyDelete

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.