.:abg nuffnang duk sini:.

Friday, December 30, 2011

selamat malam cinta by encik mimpi

hari tu ada peminat aku. cewahh. peminat. haha. peminat aku tu bagi aku lagu ni kat aku. ditulis oleh seorang blogger. encik mimpi. bila aku dengar mmg best. sangat2 best. 

selamat malam cinta
(a lulabby song)

lagu : encik mimpi
lirik : encik mimpi
promoter : encik teddy

sebelum kau terlena
dengarkan iramaku
sebagai peneman rindu
mengharungi malam mu

hilangkan resah hatimu
hilangkan duka jiwa mu
yakin ku ada di sisi
temani mimpi2 mu

malam, ku meminta kepadamu
lindungilah permaisuriku
ku sungguh menyayanginya

sayang, pegang erat jemariku
dan jangan kau lepakannya
ku kan ada menjagamu
selamat malam cinta

encik mimpi cakap..


comel je dia. kan3. walaupon lagu ni bukan di tulis untuk aku. tapi since encik teddy dah promote utk aku dan nak tolong nyanyikan utk aku. so aku sgt3 terharu. muahaha. korang jgn jeles. haha

kalau nak dengar lagu tu tengok sini.. dan juga sini...



0 komen:

Post a Comment

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.