.:abg nuffnang duk sini:.

Monday, December 19, 2011

perjalanan hidup

dah beberapa detik masa berlalu. pejam celik pejam celik aku dah besar. pejam lagi aku dah habis sekolah. pejam lagi aku dah masuk matrik. pejam lagi aku dah masuk u. sedar xsedar sekarang ni aku dah kat penghujung sem 3. sekejap je terasa. bila aku fikir semua tu. aku teringat xlama je lagi aku juga akan mungkin dapat rasa jadi tua. cuma antara nak sedar dengan tidak je. 




lagu ramli sarip. perjalanan hidup. lirik lagu. tapi ada mesej tersirat.


Aku yang masih di perjalanan hidup ini

Begitu lama berlegar di persimpangan dunia
Menempuh jarak dan titian
Rimba dan lautan
Mencari sesuatu yang abadi

 

Aku yang masih di perhentian hidup ini
Begitu jauh mengembara ke serata dunia
Mengejar siang dan malam
Surut dan pasang
Mencari sesuatu kebebasan
Mencari sesuatu kedamaian

Di mana berakhirnyaa
Perjalananku ini
Esok dan lusa bukan milikku
Oh Tuhanku
Lindungilah hambamu yang hina ini
Aku setia hanya padamu
Oh Tuhanku


Di mana berakhirnya
Perjalananku ini
Esok dan lusa bukan milikku
Oh Tuhanku
Lindungilah hambamu yang hina ini
Aku setia hanya padamu
Oh Tuhanku

Aku setia hanya padamu
Aku setia hanya padamu


0 komen:

Post a Comment

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.