.:abg nuffnang duk sini:.

Thursday, April 19, 2012

gambar kolam renang yang cool

Assalamualaikum

pada malam yang panas dan serabut dengan assignment ni alangkah seronoknya kalau dapat menyelam dalam swimming pool. walaupon aku sedar yang aku ni xreti berenang walaupon pakai pelampung itik. cehh. walaupon begitu sila jgn pandang aku sebelah mata ok.

jadi oleh kerana panas dan keteringinan untuk menyelam maka aku telah meng'google' gmbar2 swimming pool yang unik. dan oleh kerana itu jgak tq banyak2 kepada mr. google yg hensem kerana sgt baik hati bg aku gmbar.

swimming pool berbentuk mickey mouse

swimming pool ke ni? oh tak! ni table snooker di atas air

swimming pool berbentuk piano

gitar

bentuk kucing yang comel

ni swimming pool untuk anjing kot. bentuk pon tulang je.

bentuk tangan. giant palm. wauuu

ni apa? gajah ke badak ye kengkawan?

oh so suwittt! bentuk hati u.

tadi tangan. yg ni tapak kaki. uh! comelnya.

ok! sila bagi kredit sikit bole?



4 comments:

  1. Waaaaah! Bestnyaa.. Dh lama tak mandi swimming pool. But seriously, klu mandi swimming pool, rmbut tiba2 trasa mcm Tarzan. Maybe dia ltak Clorox kot..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha. swim pakai swimmer cap la. bru rmbut selamat. :)

      Delete
  2. haish..rasa nak berendam sekarang jugak jugak..

    ReplyDelete

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.