.:abg nuffnang duk sini:.

Saturday, April 14, 2012

hatyai here i come ♥♥♥

salam malam ahad semua. semester lepas. (ni lama punya cerita ok). aku terpergi ke thailand. yelakan. alang2 dah duk kat utara ni. kalau xpergi rugi la. aku pergi under trip satu hari je. walaupun cerita dah lama berbulan2 tapi disebabkan aku baru je dapat gambar dari si abam teddy. jadi baru sekarang nak bercerita. xpe kan? hihik.

sila rujuk peta : perjalanan bermula dari UUM sampai ke songkla (giler sakit bontot duk lam bas lama2)


masa kat boundry post. nak cop pasport. (itu bukan aku okeh!

pejabat tersebut (sila baca tulisan engelesh itu kalo xpaham tulisn thailand)

kat nora plaza sambil beli dan belah.

gambar aku telah disnap secara curi2 ketika turun dari bas kat nora plaza. ohtidak! sangatlah fail!

hepi la ko kan? sebab baru sampai. lom rasa penat lagi. senyummm.

prince of songkla university kalo xsilap.

dapat msg dari Malaysia cakap kucing kat rumah kena dera. ohs***t!


perjalanan diteruskan - ke tang kuan hill.

bergambar lagi. buhsan betolll.

oh indahnya pemandangan.

dan ohsegarnya udara.

silalah jeles wahai budak2 sekalian kerana pemandangan ini sungguh teramat indah.

"asyik bergambar je! bila nak jalan2 ni!"
komplen je tau.

sungguh la klasik. 

lagi cantik 

wohoo. ♥. jeles laaa. pelisss. hahahaha

maha cantik 

bandar songkla (*kot) dekat sgt dgn pantai

sila jaga jarak anda!

salah satu menara kuil dekat hill ni.

owh ini. pejabat kedutaan malaysia kt songkla. 
vapak besar dan cantik serta mewah lagi membanggakan.

next : samila beach (to be continued)



4 comments:

  1. aku pernah bergambar dkt jabatan imegresen tu, skali ada pakcik sound xleh amek gambar. hampes tol. bkn ade pape pon

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. mmg xboleh pon.. tp gmbar kan kenangan.. mesti stress je kna sound kan?

      Delete

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.