.:abg nuffnang duk sini:.

Wednesday, April 18, 2012

pelan ipad baru Maxis



Assalamualaikum..



wahai semua pembaca www.mugmerah.com sekalian, bermula 20 April ni maxis akan menawarkan satu plan iPad baru yang menarik. jadi kepada sesiapa yang berminat untuk memiliki iPad  baru keluaran syarikat Apple ni dan pelanggan setia Maxis boleh la cepat-cepat ambil kesempatan yang ada ni. 


dalam kenyataannya pada hari ini, pihak Maxis berkata, mereka melancarkan tawaran iPad baru ni kerana mengambil kesempatan dalam peningkatan penggunaan teknologi 'high-speed packet Acess + Dual Carrier'.


Generasi ketiga iPad yang Maxis tawarkan ni menampilkan satu paparan Retina baru, iaitu cip A5X baru Apple dengan grafik teras segi empat dan satu lima megapiksel kamera iSight dengan optik yang lebih advance untuk menangkap gambar yang superb dan 1,080pixel video berdefinisi tinggi. iPad baru ni mempunyai ketahanan bateri selama 10 jam. dan ultra nipis dan ringan. mcm gambar kt atas tu. 

perggh. kalo dapat sebijik senyum xhenti ler aku sebulan. kekeke.

sumber : BERNAMA


4 comments:

  1. erk.. ada sesiapa nak bagi free tak? hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aida omar la bg kat mugmerah.. seronoknya.. hahaha

      Delete
  2. Hmm, skrg mcm2 ada. Ipad la, Blueberry la, Android la, apa smua tu. Yg pasti, msing2 dh touch screen. Tp sy.. Wuuu, sy msih pkai phone lma, wakaka! Entah la sis. Bg sy yg pnting boleh call, boleh msej. Hbis crite, hehehe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sis Al, hp lama lg best guna pd mugmerah. touch screen ni leceh. pernah beberapa kali ter'call' sape tah. ruji je kdt. hui. sabor je la.

      Delete

jom kongsi pendapat dengan mugmerah.

.:iklan nuffnang:.